

TokBox


GoToMeeting
Ймовірно, найвідоміший сервіс для проведення відеоконференцій був створений в 2004 році корпорацією Citrix Systems. В онлайн-зустрічі можуть одночасно брати участь до 25-ти осіб, які можуть підключитися практично з будь-якого пристрою (Mac, PC, iPad, iPhone, Android). Окрім спілкування сервіс дає можливість спільно працювати з матеріалами. Організатор конференції може надати віддалений доступ до свого робочого столу або окремим документом, в який учасники конференції можуть вносити правки в режимі реального часу. Можна малювати, виділяти ділянки кольором і, звичайно, писати текстові повідомлення. Робоча сесія при цьому буде записуватися. У порівнянні зі Skype якість зображення і звуку дуже висока. GoToMeeting автоматично визначає і виділяє вікно мовця в даний момент людини. Щоб запросити когось брати участь у відеоконференції, можна просто відправити посилання на неї поштою. Ніякої особливої реєстрації від учасників не потрібно. Найочевидніше застосування сервісу - спільна віддалена робота команди. Але є й інші можливі функції: наприклад, використання його в службі підтримки. Якщо клієнт хоче поскаржитися на роботу сайту, він може надати його власникові доступ до свого робочого столу, щоб той міг побачити і виправити помилку «на місці». Річна підписка на сервіс коштує $ 468.

ooVoo
Більш неформальний, зате абсолютно безкоштовний сервіс, що дозволяє проводити відеоконференції з декількома учасниками, кількість яких не може перевищувати 12-ти чоловік. Працює на будь-яких платформах: Windows, Mac, Android. Крім відеодзвінків дає можливість записувати і відсилати відео, текстові повідомлення, файли розміром до 25 Мб. Особливо зручно, що запис можна практично в один клік завантажити на YouTube. Під час відеодзвінка можна зробити так, що учасники будуть бачити документ або презентацію, яка в даний момент відкрита на робочому столі доповідача. Реєструючись в ooVoo, можна вказати свої ім'я користувача та пароль Facebook, і тоді список контактів автоматично синхронізується зі списком друзів у FB, яких можна буде запрошувати «поговорити». Цікава функція «кімната відеорозмови», які можна додавати на свій веб-сайт, в блог або соцмережа. Міні-програма кімнати автоматично вписується в дизайн сайту. Кімнати можна, наприклад, використовувати для спілкування з колегами, читачами вашого блогу чи для обслуговування клієнтів інтернет-магазину.
Google + Hangouts дозволяє організувати спілкування у форматі групових відеоконференцій. За допомогою цієї служби можна проводити ділові наради, вебінари і просто спілкуватися в відеочатах. У Відеовстрече можна показати іншим учасникам, що відбувається на екрані вашого комп'ютера, надавши спільний доступ до будь-якого відкритого вікна програми. Також учасники можуть ділитися файлами Google-диска, спільно складати замітки до зустрічі і записувати ідеї на загальній віртуальній дошці. Hangouts інтегрований з Google-календарем, так що користувачі можуть планувати відеовстречі за допомогою календаря. До них можна буде приєднуватися, переходячи по посиланню з заходу і навіть з нагадування. Одночасно у зустрічі можуть брати участь 10 осіб. Функція «відеовстречі в прямому ефірі» дозволяє організувати трансляцію для широкої аудиторії, але кількість учасників зустрічі при цьому все одно не може перевищувати 10-ти. Користувачі, початківці Відеовстречу, можуть запрошувати на неї окремих людей або цілі кола з Google+ або суміщати ці варіанти. Все зручно, приємно, мінімалістично - загалом, в стилі Google.
Головний конкурент GoToMeeting, за деякими показниками явно його випереджаючий, належить компанії Cisco. Функції багато в чому аналогічні: те ж максимальна кількість учасників - 25 осіб (для послуги Meeting Center), доступ з будь-яких пристроїв, можливість спільної роботи з документами і робочим столом, обмін текстовими повідомленнями і файлами. Нарада можна записати, а потім викласти на сервер, щоб ті, хто не зміг брати участь, могли подивитися. Є інтеграція з Outlook. Сервіс дозволяє проводити наради, тренінги, мозкові штурми, робити презентації для клієнтів. Учасникам конференції не потрібно попередньо встановлювати програмне забезпечення на свої комп'ютери: установка необхідних модулів відбудеться автоматично при вході в конференцію. Після запуску у кожного користувача буде відкрито вікно додатка WebEx Meeting Manager, в якому відображається показуваний доповідачем документ, список учасників, вікно обміну миттєвими повідомленнями, панель з відображенням веб-камер. Вважається, що інтерфейс WebEx інтуїтивно зрозуміліше, ніж у GoToMeeting, а якість зв'язку більш стабільний. Серед недоліків можна виділити деякий нерівноправність співрозмовників. У веб-конференції є три різних ролі: власник, доповідач і учасники. Учасники виступають у конференції в основному в якості пасивних глядачів, хоча і мають деякі можливості для інтерактивного спілкування. Учасник може тільки попросити слово, подавши сигнал за допомогою «піднятої руки», запросити у доповідача віддалений доступ до показувати документи і брати участь в опитуваннях. Зустрічі на трьох можна проводити безкоштовно, інші акаунти коштують від $ 24 до $ 89 в місяць залежно від числа власників дискусій і їх учасників.
Немає коментарів:
Дописати коментар